<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d14995321\x26blogName\x3dLnP\x27nin+Film+Se%C3%A7kileri\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lovenpoisonreviews.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lovenpoisonreviews.blogspot.com/\x26vt\x3d-4411501431289346612', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Ağustos 01, 2005

Furia (1999)

CNBC-e'de izledim. Cuma akşamı; 22:00'de başladı film. Cortazar'ın bir hikayesinden sinemaya uyarlanan bir Fransız yapımı. Resim yapmanın yasaklandığı bir baskıcı yönetim döneminde aşık olan bir genç ve bu aşkın ona getirdiklerini konu alan film, sıkıcılığa ve banallığa varmadan bitti neyse ki. Bu cümle filmi beğenmediğim yönünde gibi kurulmuş olsa da aksine filmi çok beğendim. Müzikleri ve görüntüleri yerli yerinde ve olayların kurgulanması başarılıydı. Oyuncuları ve yönetmeni hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve muhtemelen bilmeyeceğim, o yüzden önceki filmlerine göre değerlendirmeye gidemiyorum. Sonuç olarak hikaye sağlam, anlatım güçlü ve izlenesi bir CNBC-e filmi. Zaten bunu başka sadece The End'de bulabilirsiniz sanıyorum ki...

Sabahın bu saatinde hala babamın Kadıköy'deki ofisinde olduğuma inanamıyorum..

3 Yorumlar:

At Pazartesi, Ağustos 01, 2005 6:04:00 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş ki...

...promising.

-Carrie bradshaw,ny.

 
At Pazartesi, Ağustos 01, 2005 7:05:00 ÖÖ, Blogger Helplessness demiş ki...

Aramıza hoşgeldin... İzlemediğim filmler hakkında pek fazla eleştiri okumam ama sen yaz yine de :P

 
At Çarşamba, Ağustos 03, 2005 8:38:00 ÖS, Anonymous Adsız demiş ki...

Cortazar rawks my socks.thnx for tha book.biach.

 

Yorum Gönder

<< Home